tiistai 4. kesäkuuta 2013

Valmistujaiset

Nyt on lakki päässä ja hymy naamalla! Dietti on ohi, koulu on ohi, ensimmäinen työpäivä takana, tänään vapaapäivä ja aurinko paistaa. Viikonloppu oli ihan täydellinen, paljon ihania ihmisiä, ihania lahjoja, ihania ruokia ja ihania hetkiä. Täydellisen viikonlopun jälkeen mulla oli heti maanantaina ensimmäinen työpäivä, eikä harmittanut yhtään... mä rakastan mun työpaikkaa!

Jotenkin mulla on semmonen fiilis, että tää kesä tulee olemaan mahtava. Ainakin se on alkanut täydellisesti!





Tässä vähän esimakua juhlista muutaman kuvan muodossa. Tuun teille kirjottelemaan muutamanki isomman postauksen valmistujaisista, koska kuvia on ainakin satatuhatta vielä. Nyt mä aion ottaa kaiken irti mun vapaapäivästä ja auringosta, pakkaan vesimeloonit laukkuun ja pyöräilen Mariannelle syventämään rusketusta.

Ihanaa aurinkoista kesää kaikille!

-Miia

2 kommenttia: