maanantai 20. lokakuuta 2014

Aika sanoa hyvästit Fitfashionille

Viime viikolla jo vihjasin teille uudistuksista blogin suhteen, nyt on aika paljastaa, että blogini siityy osaksi Indiedaysin blogiportaalia, Inspiration yhteistyöllä. Blogini lyötää jatkossa osoitteesta http://miiajosefiina.blogspot.fi/ missä se onkin jo! Huomenna blogini poistetaan Fitfashionin sivuilta ja toivonkin, että te kaikki seuraatte mun mukana Indiedaysille. Jos seuraatte mun blogia Bloglovinin tai Blogilistan kautta, ei teidän tarvitse tehdä mitään. Päivitän tämän viikon aikana molempiin palveluihin uuden blogini osoitteen, joten ohjaudutte suoraan uudelle sivustolle. Uusia hauskoja juttuja on luvassa, muutama yhteistyökumppanikin innoistui tästä uudistuksesta ja teillekin lukijoillekin on luvassa kivoja juttuja :)

Olen kiitollinen Fitfashionin kanssa tekemästäni yhteistyöstä, olen saanut tutustua moneen ihanaan ihmiseen ja kokea asioita, joita en varmasti ilman Fitfashionia olisi saanut. Vaihtelu kuitenkin virkistää, joten nyt on uusien tuulien aika.



Palataan uuden blogin puolella kisaraportin ja Lontoon matkapostausten parissa!


-Miia

2 kommenttia:

  1. En ole aikasemmin kommentoinut, mutta oon mielenkiinnolla seurannut pidemmän aikaa sun blogia. Ihana miten sussa yhdistyy naisellisuus ja raaka naisvoima sun lajin kautta :P itse ihailen just tälläisiä naisia! Ja innolla muuten Lontoon matkapostausta odottaen. Meillä reissu tiedossa maaliskuussa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vau mikä kommentti! Itse olen aina ihaillut naisia, jotka osaa yhdistää kovan treenaamisen ja naisellisuuden, joten mahtava kuulla itse olevani ihailun kohteena :D Lontoon matkapostaus on itseasiassa tulossa näillä näppäimillä, joten stay tuned ;)

      Poista