tiistai 12. marraskuuta 2013

Kiirettä pitää

Mitä mulle kuuluu? Koulua, töitä, treeniä, ruokaa, töitä, diettiä, nukkumista, koulua, töitä, töitä, TÖITÄ!

 

Mulla on nyt kolmessa viikossa ollut 1 vapaapäivä... joo, luit oikein. Tän ainoon vapaapäivän vietinkin kirjastossa. Alan olemaan jo melko hermoraunio, kiukuttelen kotona, väsyttää töissä, ärsyttää koulussa, ainoo mikä pitää mun pään kasassa tällä hetkellä on treenaaminen ja poikaystävä. Tän kuukauden hullun raatamisen jälkeen heräsin todellisuuteen ja tajusin, ettei oo mitää järkeä elää näin... palan kohta loppuun. Arjesta on tullut mulle suorittamista, ei oo yhtään omaa aikaa ja mieli on maassa. Toivon siis, että kaikki mun kaverit, perheenjäsenet ja te blogin lukijat ymmärrätte tän mun pienen hiljaiselon, mulla ei yksinkertasesti ole ollut aikaa millekkään. 

 

Pyysin töistä, että saisin tälle kuulle vähemmän työvuoroja ja sainkin tälle kuulle kaksi viikonloppuvapaata, mikä on ihan luksusta! Aion nähdä kavereitani, perhettäni ja tehdä just niitä juttuja mitkä tekee mut onnelliseks. Ei elämää pidä ottaa liian vakavasti, siitä kuuluu nauttia. Mulla on aikaa koko elämä tehdä niitä töitä ja käydä kouluja, nyt pitää vähän rauhottua ja lopettaa suorittaminen.





Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille, muistakaa levätä!


-Miia

2 kommenttia:

  1. Oikee päätös pyytää vähän vapaata ja keskittyä muihinki juttuihin ku suorittamiseen! Mä tajusin kans tehneeni vajaan vuoden verran 5 kertaa viikossa töitä joka ikinen viikko, ennen koulun päättymistä myös siis koulun ohella..Vaikka toi 5 kertaa ei edes todellakaan oo pahimmasta päästä (vertaa nyt esim sunki tilanteeseen) niin eipä paljoo muuta päiviin mahtunu ku että aamulla ylös ja kouluun, koulusta töihin, töistä kotiin, ruokaa naamaan ja nukkumaan. Mulla onneks viikonloput on vapaat, mut tajusin just että ainoot oikeet lomat joita oon pitäny kahden vuoden aikana on ollu vaan ne kerrat kun oon ollu jossain ulkomaanmatkalla, eikä nekään oo ollu "virallisia" lomia työpaikalta. :D Mäki karsin mun työvuorot jokin aika sit niin, että teen edelleen sen viis kertaa viikossa, mut pari lyhyempää iltaa, ja oon erittäin tyytyväinen et tein edes ton verran pientä karsimista, ni mahtuu arki-iltoihin muutaki ku töissä kökkimistä! Tsempii mipatsu, oot välillä vähän liian ahkera eli oot huilaamisen tosiaan ansainnu :p

    VastaaPoista
  2. Toi on niin tuttua, aamulla ylös ja heti menoks, myöhään illalla kotiin ja suoraan nukkumaan. Hyvä kun jää aikaa omille ajatuksillekkaan! Mullakin on ainoot lomat ollut nyt ulkomaanreissut ja niiden jälkeen ollu aina vaan enemmän poikki ja arki masentanu :D Tässä vaiheessa ei pidä ainoastaan miettiä omaa jaksamistaan, mut myös läheisiä. Itse ainakin oon ollu niin stressaantunu, että oon varmasti ollut myös aika raskasta seuraa.

    Ihan oikea päätös sultakin vähentää työvuoroja. Mielummin vaikka elää vähän vähemmällä rahalla, mut on pirteämpi ja ilosempi. Onneks sullakin nyt helpottaa kun saat lakin päähän!

    VastaaPoista