sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Fitnesstukun aarteita

Voimanoston alotettuani huomasin, ettei mun treenivarusteet ihan riitä siihen touhuun. Mun perus addun lenkkitossut ei ehkä ole mitkään parhaimmat kyykkäykseen ja oli hyvä aika hankkia muutakin varustetta.  Voimanosto kenkiä lähdin ensimmäisenä tilaamaan, mutta ostoskoriin päätykin koko Fitnesstukun valkoima.... oopsie.


OLYMPUS DIGITAL CAMERANo kerta tilaukselle oli tarvetta, niin tehdään se sitten kunnolla. Samalla oli kätevä päivittää keittiön pöydän proteiinivarastoja ja  sheikkeririvistöä. Fitnesstukku on kyllä ihan mahtava kaikkien tarjousten takia. Gasp vyö ja rannesiteet oli -25% ja kreatiinin sai ilmaseks kun tilasin 4kg heraa. Lisäks molemmat sheikkerit, pienempi pussi heraa, purkillinen sinkkiä ja Fitnesstukkulehti ilmaseks kaupan päälle. Kenkiä, vyötä ja rannesiteitä en oo vielä päässyt kokeilemaan ja näistä voisinkin kirjottaa parempaa arviointia testauksen jälkeen.


Star Nutritionin protskuilla ollaan kohta jo vuosi myllerretty menemään ja voin suositella lämpimästi. On tullut kokeiltua vaniljaa, mansikkaa ja cookies&cream makuja. Vanilja on kivan neutraali ja tulee päivittäin käytettyä puurossa ja smoothieissa. Mansikasta pidin aluksi, mutta aika ällömakeeta ja muutaman kerran jälkeen alko jo tökkimään. Cookies&cream maku oli ihan jees, ei liian makeeta. Isomman hera pussin otinkin tutussa vaniljan maussa. Pienemmän pussin halusin ottaa jossain uudessa maussa, jota en ole vielä kokeillut, mukaan valikoitui vanilja&pear maku. Onko kokemuksia tästä vaniljapäärynä mausta?


Kreatiinia tulikin jo kokeiltua ja koostumus on ihanan pehmee, eikä pöllyä suussa yhtään. Tota Smatrshaken kätevyyttä voisin ylistää loppu päivän. Kirkuvan pinkki söpöläinen on ihan älyttömän kätevä lokeroineen ja avainrenkaineen, jättää kyllä varjoonsa kaikki mun edelliset sheikkerit. Keltamustan sheikkerin annoin Roopelle, vaikka se kyllä sopiskin kivasti mun uusiin kenkiin. Ehkä mä saatan sitä lainata joku päivä...


OLYMPUS DIGITAL CAMERANyt on taas lapsella leluja... ja mä kun luulin, ettei voimanosto ole välineurheilua. Pakko treenata jotkut pieruverkkarit päällä, ettei liian hifistelyks mene tää touhu!


-Miia

8 kommenttia:

  1. Hei mipatsu mua kiinnostais kuulla sun kokemuksia tota kreatiinin käytöstä? :) Meiltä löytyy sitä kyllä kaapista, mutta en oo siihen koskenut kun en oo asiaan kunnolla perehtynyt tai tiiä onko sille nyt edes varsinaista tarvettakaan. Tietämykset on siitä aika heikolla pohjalla enkä oo jaksanut juuri googletellakkaan, mut jos vaan inspaa siitä kirjotella lukisin mielelläni ihan vaan mielenkiinnosta! :D

    VastaaPoista
  2. Vaniljapäärynä on kyllä ihan superhyvää! Paras maku noista vaihtoehdoista :)

    VastaaPoista
  3. Todella hyviä kokemuksia on! Voimatasot nousi ihan hulluna kreatiinin alotettuani ja tuntuu, että lihakset palautuu nopeammin... en varmaan osais enää olla ilman :D Suosittelen kyllä lämpimästi ainakin kokeilemaan! Joistain blogeista oon lukenut siitä, että kreatiinista tuli ihan kauhee pöhö päälle ja nestettä kerty kroppaan ihan hulluna, mutta mulla ei oo mitenkään häiritsevästi kertynyt. Tosssa postauksessa kerroin kreatiinista paremmin ja siitä miten se mulla on toiminu> http://miiajosefiina.fitfashion.fi/mita-lisaravinteita-kaytan/

    VastaaPoista
  4. Jes, mä tein siis selvästi hyvän valinnan ton maun suhteen! En malta enää odottaa, että pääsen maistamaan tota ;)

    VastaaPoista
  5. Mua kiinnostas tietää että onko parempi käyttää tuota starnutrionin whey 80 vaiko recovery prota? Tuntuu että kaikki käyttää vaan tuota heraa palautumiseen?

    VastaaPoista
  6. Fitnesstukusta kyllä saa aina ostettua kaikkea kivaa ja vielä ihan kohtuun hintasesti :) Mä tilaan aina kaikki lisäravinteet sieltä ja Star Nutritionin palkkarit on mun mielesä parhaan makuisia, mitä eri merkkejä nyt oon maistellut :D

    VastaaPoista
  7. Whey 80 on suurimmaks osaks vaan proteiinia, kun taas Recovery pro sisältää protskua, hiilaria ja kreatiinia. Ite sekotan oman palautusjuomani whey 80 ja kreatiinista, eli en juo palautusjuomassa ollenkaan hiilareita.

    Proteiini on lähinnä se juttu palkkarissa. Hillarilla saa insuliinit nouseen rajummin ja sitä kautta proteiinin imeytyyn paremmin. Mutta hera on niin nopeeta protskua, että se jo itessään nostaa tarpeeksi insuliinia.

    Glykogeenivarastojen täyttämis tarkoitukseen hiilaria ei ainakaan tarttee, jos harrastaa voimailua. Eri asia sitten kestävyyslajit tai jos treenaa useemman kerran päivässä kovaa. Kreatiinin imeytymiseen toi hiilari auttaa, mutta itse syön vaikka mielummin banaanin... ajaa saman asian.

    Itse siis syön mielummin hiilarini ruuasta, varsinkin näin dietillä. Tästä asiasta on kyllä niin monta näkemystä, että suosittelen vaikka vähän googlettelemaan hiilarista palautusjuomassa. Riippuu siis paljon myös harrastuksesta, minkälainen palautusjuoma sopii sulle :)

    VastaaPoista
  8. Itsekkin oon kyllä ihan vannoutunut Star Nutritionin käyttäjä! Hinta-laatusuhde on kohillaan ja iso plussa kaikista makuvaihtoehdoista. Yks syy Fitnesstukusta tilaamiseen on helppous, tarpeeks ku tilaa niin saa ilman postareita ja mukaan saa valita noita kaikkia ilmasia tuotteita sekä paketit tulee nopeesti ihan tohon lähipostiin :)

    VastaaPoista