perjantai 25. huhtikuuta 2014

Iloisia uutisia

On ihanaa olla nainen. Mieliala vaihtelee joka toinen sekunti, mutta se tarkottaa myös sitä, että alhaalta tullaan nopeesti ylös. Vastoinkäymisten jälkeen tulee uusia mahdollisuuksia. Juttelin mun valmentajan kanssa ja tuli heti parempi mieli. Hän kertoi, että minulta todellakin oikea päätös jäädä nyt lepäämään kotiin, kisoja tulee uusia ja kun paranen niin lähdetään vaan treenaamaan seuraavia kisoja kohti. Tämä sairastuminen ei saa lannistaa mua nyt liika, enhän tälle mitään voi. 


Kävin viime viikolla työhaastattelussa, mikä oli englanniksi. Tämä oli ensimmäinen ns ''oikea'' työhaastattelu ikinä, koska työpaikkani olen saanut työssäoppimisten ja muiden suhteiden kautta. Työhaastattelu oli mielestäni täysi fiasko, en tiennyt pitäiskö itkeä vai nauraa. Jännitin hulluna, kädet hikosi, ääni värisi ja kaikki sanat tuli mieleen vain suomeksi. Yritin siinä sitten englanniksi tuoda itseäni sekä ajatuksiani esille ja sanat vain juuttuivat kurkkuun. Olin aivan varma, että näytän enemmän puhevammaiselta kuin kosmetiikka-alan ammattilaiselta. Tänään sain puhelun, joka sai mut hyppimään tasajalkaa... SE PAIKKA ON MUN!


large1


Mä olen aivan suunnattoman onnellinen, ällistynyt ja innoissani. Kuume on jo takana, ulkona paistaa aurinko, uudet kisat ja unelma duuni odottaa edessä päin.


Ihmeitä tapahtuu joka päivä ja elämä voi yllättää milloin tahansa, ihanaa viikoloppua kaikille!


-Miia

10 kommenttia:

  1. Jeee onnea!! :) mistä sait paikan?!

    VastaaPoista
  2. Onnea Miia <3 Ihan mahtavaa.

    VastaaPoista
  3. Vau Miia! Muakin kiinnostaa mihin oot päässy? :) Mä voisin itteni kuvitella niin pahaan jäätymiseen tossa tilanteessa, vaikka koen että enkunkieli on ihan ookoosti hallussa, usein just tollasissa jännissä tai yllättäen tulevissa puhuu vain jotain sinne päin mitä sylki suuhun tuo, ja jälkeenpäin tulee mieleen mitä OLISI pitänyt sanoa...mahtavaa kuitenki et sait paikan jostain mihin toivoitkin pääseväs! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos :) Sain kosmetiikkakonsulentin paikan semmoselta ranskalaiselta firmalta kun Beauté Prestige International, jolle kuuluu mm. Burberryn, Jean Paul Gauliterin, Kenzon... tuoksut.

    VastaaPoista
  5. Tuolla ylempänä vastailinkin jo tohon ekaan kysymykseen :) Mä menin vielä todella itsevarmasti siihen haastatteluun, puhun kuitenkin englantia töissä joka päivä. Olin miettinyt jo valmiiks sanoja ja lauseita, mitä luultavasti siinä haastattelussa tarviin... mutta kun istuin siihen tuoliin tuli totaalinen blackout. Se itsevarmuus vaa katos johonkin heti ensimmäisen kysymyksen jälkeen mihin en ollu varautunut. Nyt kun miettii niin en edes muista mitä oon siinä haastattelussa puhunut, jotenki se vaan meni niin nopeesti ohi siinä jännityksessä. Ja just haastattelun jälkeen jäi semmonen olo et oisin voinu kertoo itsestäni vielä niin paljon paremmin ja enemmän, jos ei olis ollu niin paskat housussa siinä :D

    VastaaPoista
  6. Onnea! Onko kyseessä siis jotain esittelytyötä? Onko ihan vakituinen kokoaikainen pesti vai? Tosi hieno juttu!

    VastaaPoista
  7. Kiitos! Määräaikainen, koska mulla ei olisi aikaa nyt tehdä kokoaikaista työtä kun luen pääsykokeiseen ja mahdollisesti menossa syksyllä kouluun. Konsulentin tehtäviin kuuluu tietysti asiakaspalvelu ja myynti, mutta myös esillepanot, hyllyjärjestykset, testeritilaukset jne :)

    VastaaPoista
  8. Paljonko oot penkannu :)

    VastaaPoista
  9. Onhan sitä jonkun verran penkattua tässä vuosien varrella, mutta jos maksimeja tarkoitit niin viimeksi kun tuli testattua nousi 50kiloa, nykyään tulee varmaan jo enemmän :)

    VastaaPoista