torstai 16. toukokuuta 2013

Bikinihullu

Aina kun aurinko alkaa näin keväällä tulla esiin, mä meen ihan hulluks bikineistä. Mulla tulee kauhee himo heti ostaa kaappi täyteen erilaisia bikineitä... Tää himo ehkä osittain johtuu myös siitä, että tähän vuodenaikaan niitä bikineitä alkaa sinne kauppojen hyllyille ilmestymään mun kiusaks. Tässä muutamia tämän hetken himotuksia...

Kaikki ylläolevat Nelly.com


Pitsiset H&M, mustat ja vihreät GinaTricot ja koralliset Lindex

Mulla löytyy kaapista jo hyvä valikoima perusbikineitä, mustaa, valkoista ja muutamia kirkkaita värejä. Nyt mun bikinilaatikko tarvitsis (tai ainakin haluais) ihan selvästi jotain rohkeempaa ja oon päättänytkin kesäks metsästää sinne jotkut vähän erikoisemmat yksilöt. Sen takia tämän hetken himotuksiin kuuluukin erilaiset kuosit, printit, hapsut ja pitsit. Harmi kun ei voi saada kaikkea....

Otan nyt mun tavotteeks löytää kesäks jotkut vähän erikoisemmat bikinit, niin saan vähän lisämotivaatiota treenata kroppani bikinikuntoon! Löytyykö sieltä muita bikinihulluja?

-Miia

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti saat saalistettua itelles sen yläosan siihen mustaan alaosaan! vai onks löytyny vielä? :> Mä sytyn noille vikan kuvan oransseille biksuille ja ekasta kuvasta noi tokat on kans aika pirteet...Äääh, bandeaumalliset ois kyllä ihanat, vaan ei näillä ryntäillä... :D

    VastaaPoista
  2. No ajattelin et tyydyn tohon vanhaan ihan ok mustaan yläosaan sen täydellisen mustan alaosan kans ja panostan noihin vähä erikoisempiin... tai sit molemmat, emmä tiiä! On mulla taas ongelmat :D

    Ja voisit luovuttaa mulle osan niistä sun ryntäistä!

    VastaaPoista