tiistai 28. toukokuuta 2013

Kiirekiirekiire

Mä oon juossu viime päivät pää kolmantena jalkana hirveellä kiireellä paikasta toiseen, niin että mun aineenvaihduntakin on ihan sekasin! Elämä on tällä hetkellä niin kiireistä, että liikunnatkin on jääny vähän taka-alalle. Kiukuttaa, että just dietin viimeset 2 viikkoo oon yhtä stressiä, kun pitäs jaksaa vetää täysiä. Oon liikkunut kun oon ehtinyt ja se näkyy mun viikon liikunnoissakin. On jo tiistai ja löysin vasta nyt pienen hetken, että ehdin teille tulla kertomaan mun viime viikon liikunnoista. 

Näihin kahteen viimeseen viikkoon on ängetty näyttö, synttärit, leffa, kesätöihin perehdytys hampaidenvalkasu, luokkaretki, suihkurusketus,  lentokentällä käyminen, koululla valmistumisjuhlat,  sukujuhlat ja aamut menee vielä koulussakin, joten ymmärrätte varmaan, ettei ole samalla tahdilla ehtinyt lenkille ja salille.

MA: lepo
TI: nykkeilytreenit
KE: lepo
TO: sali, yläkroppapäivä
PE: sali, jalkapäivä + 2,5h lenkki
LA: lepo
SU: aamulenkki 30min + sali, kyykkypäivä

Tältä näytti siis viime viikon liikunnat ja täyty sanoa, etten ihan tyytyväinen oo. Kolme lepopäivää on mulle aika paljon näin dietillä, kun oon yleensä sen korkeintaan 2 pitänyt. Aamulenkkejäkin on vaan yksi, jonka lisäksi yks pidempi lenkki. Salilla ja treeneissä sentään kerkesin käymään normaaliin tapaan. Ajattelin tän viikon vetää torstaihin asti niin täysiä kun vaan ehdin, niin liikuntojen kuin ruokienkin suhteen. Perjantaina siis lopetan dietin ja ajattelin siihen samaan syssyyn pitää ainakin viiden päivän levon... annan vihdoin kropan ja mielen vähän levätä. Oon vetänyt aikamoista tahtia tässä viimeset kaheksan viikkoa ja tähän samaan syssyyn vielä kauhee stressi valmistumisesta ja juhlista. 


Nyt mun täytyy jo rientaa koululta hakemaan muutama paperi, siitä kauppaan, takas kotiin tekemään ruokaa ja sit vielä salille.. ja huomenna sama rumba! Palaillaan taas heti ku löydän aikaa teille :)

-Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti