maanantai 22. huhtikuuta 2013

Week 3

Huomenta! Älkää pelätkö, hengissä olen... ainakin melkein. Viikonloppu oltiin Lohjalla, joten en tietokoneelle pääsy teille kirjottelemaan. Flunssan nappasin sieltä mukaani ja nyt sitte jäi urheilut välistä ja maataan peiton alla. Vähän on lämpöä ja kurkku kipeä, että ei sen pahempaa.. mutta parempi jäädä nyt kotiin kuin mennä kouluun ja tulla kipeemmäksi sekä tartuttaa muut luokkalaiset.

Toivon että tää flunssa ei nyt hirveesti tee huonoa mun dietille. Ajattelin kerranki ajatella fiksusti ja ottaa ihan iisisti nyt pari päivää jos tää menis ohi niin pääsis taas urheilemaan. Tyhmintä ois nyt lähteä liikkumaan ja tulla sitten vaan enemmän kipeäksi. Paistoin aamupalaksi protskulettuja, eiköhän näillä parane :) 

Matkalla Lohjalle ... ja näin paljon Roope aina innostuu mun kuvailuista.

Viime viikko oli kyllä kiva, lukuunottamatta tätä sairastumista. Aurinko ilmesty taivaalle ja lumet suli, joten ehkä se kevät nyt alkaa tehdä tuloaan viimein. Koulussa meillä on valinnaiset jakso ja nyt on ripset ja kynnet kunnossa. Lisäks tuli nähtyä kavereita, Roopen vanhempia, omaa äitiä ja veljeäkin. Kahviteltiin mun veljen synttäreiden kunniaks ja teki vähän pahaa katsella vierestä kun muut musutti suklaakakkua ja minä rahkaani. No oma on ollut valintani joten ei auta itku markkinoilla. Varattiin myös Roopen kanssa kesälle matka, josta oon ihan yli-innoissani!

Viime viikko meni liikuntojen ja ruokienkin suhteen hyvin, vaikka viikonlopun syönnit meni vähän silmämääräsesti, kun ei ollut vaakaa. Onneks on jo oppinut vähän arvioimaan noita ruokamääriä. Paino ei tipu enää ihan samaan tahtiin kun alussa, mutta se nyt on ihan normaalia. Onneksi diettiä on vielä viisi viikkoa edessä, että aikaa kyllä vielä on reilusti. Pienestä painon jumittumisesta ei kannata pelästyä, tässä mitataan sitä kuka jaksaa silti jatkaa samaan malliin tai yrittää jopa kovemmin ja kuka luovuttaa.

Flunssa eväitä

Viime viikon liikunnat näyttivät tältä:

MA: Salitreeni, jalat
TI: Lenkki (kokeilin pitkästä aikaa myös juoksemista)
KE: Salitreeni, yläkroppa
TO: Aamulenkki ja salitreeni, jalat
PE: Välipäivä
LA: Intervallijuoksu mäessä
SU: Kipeänä :(

Sunnuntaina olin suunnitellut vielä aamulenkin ja illalla nyrkkeilytreenit, mutta ne jäi nyt välistä. Oikeen ärsyttää kun ulkona oli niin hyvä ilma ja mä en saanu mennä lenkille! Aluks ajattelin, että kurkku on vähä vaan kipee, että ihan hyvin voin mennä kävelemään. Onneks tulin järkiini, koska lenkistä olis ollut enemmän vaan haittaa kuin hyötyä. Iloinen yllätys oli myös toi tiistai-illan juoksulenkki...noin vartin juoksin ja polvi ei kipetynyt yhtään! Pikkuhijaa voi alkaa juosta pidempiä  matkoja, ehkä se polvi siihen vielä tottuu. Lauantain intervalli mäkijuoksusta kerron teille myöhemmin vielä lisää.

Kun olin vielä terve ja uudet conssit

Tämän viikon otan vähän rennommin liikunnan suhteen mutta syömisistä en lipsu. Paljon vaan vitamiineja ja lämmintä juomaa naamaariin. Hedelmiä ehkä syön vähän enemmän, jotta saan niitä vitamiineja paljon. Katsotaan miten tää tauti tästä kehittyy, mutta toivon kovasti, ettei se kauan mun luona viihtyis. Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille ja toivotaan, että te pysytte terveinä :)

-Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti